äkta vs image

Carolina Gynning är fan min idol! lyssnade nyss på en podd med henne och herregud… hon är så jävla cool. Cool för att hon bara kör sitt race och är sig själv fullt ut, utan filter. Vågar säga var hon tycker, vågar testa sina ‘’knäppa’’ idéer och vågar vara sig själv utan att bry sig om vad någon tycker. Försöker inte uppfattas som intellektuell eller hålla uppe nån fasad/image utan bara säger exakt det hon tänker.

Jag pratade med en vän efter det som berättade om hennes kollega som aldrig delade med sig av sin riktiga personlighet utan bara gick runt med en image. Som aldrig öppnade upp och då blir man till slut ensam för att man isolerar sig själv. Även om man har folk runt sig har man inte några äkta relationer.

Jag vill inte bli eller vara sån. Jag vill inte vara rädd för att uttrycka mig eller att vara för mycket. Det känns faktiskt så himla befriande nu när jag börjat dela mina texter tex och står för dom. Folk har till och med skrivit och varit imponerade och sagt att jag har vettiga åsikter. Så det lönar sig att stå upp för allt som är jag och inte skämmas och försöka dölja det. Om folk tycker att man är för mycket är det dom som är för lite! det är mitt nya motto.

Jag ser verkligen upp till färgstarka personligheter och tycker att de föregår med gott exempel. Folk kanske kommer hata dig men folk som älskar dig kommer älska dig för allt som är DU! Det är liksom nått visst med folk som är äkta, det finns inget mer attraktivt.

 SÅ VAR ALDRIG EN TYST GRÅ TRÅKIG MUS!! 

 
Kommentera inlägget här: